reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Jaňáková

Júlia Jaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..." Slobodomyseľný človek , s otvorenou dušou, stále pripravený načúvať" ... ale niekedy s potrebou byť vypočutý... Zoznam autorových rubrík:  FOTOLáskaRodinaSúkromnéVšeličoNezaradené

reklama

Nezaradené

Biela Masajka

Júlia Jaňáková

Biela Masajka

Som fanúšikom románov s tématikou histórie, dobrodružstva a hlavne napätia. Vlastne ani neviem ako som sa dostala ku knihe, o ktorej chcem písať. Ale čo to píšem, viem presne ako som sa k nej dostala, ona si našla cestu ku mne prostredníctvom priateľovej maminy, ktorá mi ju podarovala k sviatku. pamätám si ako som ju prvýkrát držala v ruke a nedôverčivo na ňu hľadela. Ten názov  Biela masajka ma priťahoval, ale mala som z nej pocit, že je to len ďalší sladký odvar pre naivné dušičky. Ak mám byť kritická, tak to v podstate možno aj je, ale nie až taký sladký.

  • 27. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu