reklama

Mama 2

Je to úžasný pocit keď prvýkrát počujete to slovo, hoci Vám pri plači takmer puká srdce ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Je to presne 5 mesiacov čo sa môj život otočil o 360 stupňov, teda nielen mne ale aj môjmu manželovi, s ktorým sme sa rozhodli pre založenie rodiny. Naša princeznička nám rastie do krásy a my s úžasom sledujeme ako sa zo dňa na deň mení, ako z nej rastie nová osobnosť.

Úplne skvelé sú rána, keď už počujem ako sa vrtí v postieľke a ja by som ešte spala. Potom hlasne dáva najavo, že ona už má toho spania dosť. Tak vstávam z postele a otáčam sa k slniečku a to doslovne, pretože ma víta svojím úsmevom a takou radosťou v očkách, že ma vidí, že ten nedosnívaný sen ide bokom a ja beriem svoju Zoju na ruky, aby som ju vyobjímala, keďže sme sa "nevideli" celú noc.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sa zmenil môj život. Okrem toho sa ma oveľa viac dotýkajú osudy detí, ktoré sú choré alebo nejakým iným spôsobom postihnuté. Neubránim sa v tej chviľke nejakej tej slze pretože nedokážem pozerať na tú neprávosť čo sa deje nevinným dušičkám.

Pomôžme deťom so smútkom v očiach :( , nech majú v oku úsmev a radosť v srdci :)

Júlia Jaňáková

Júlia Jaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..." Slobodomyseľný človek , s otvorenou dušou, stále pripravený načúvať" ... ale niekedy s potrebou byť vypočutý... Zoznam autorových rubrík:  FOTOLáskaRodinaSúkromnéVšeličoNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu