reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Jaňáková

Júlia Jaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..." Slobodomyseľný človek , s otvorenou dušou, stále pripravený načúvať" ... ale niekedy s potrebou byť vypočutý... Zoznam autorových rubrík:  FOTOLáskaRodinaSúkromnéVšeličoNezaradené

reklama

Rodina

Mama 2

Júlia Jaňáková

Mama 2

Je to úžasný pocit keď prvýkrát počujete to slovo, hoci Vám pri plači takmer puká srdce ...

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Už som tu :)

Júlia Jaňáková

Už som tu :)

Moje meno je Zoja, narodila som sa v deň, kedy to nik neočakával ...

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Čas sa kráti ...

Júlia Jaňáková

Čas sa kráti ...

Takmer nepredstaviteľné nadobúda rozmery reálnosti, už len pri pohľade na moje telo pribúda dôkazov, že je to tak a my sa staneme rodičmi :)

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Mám ten pocit.

Júlia Jaňáková

Mám ten pocit.

Mám pocit, že by to mohlo dopadnúť dobre. Po toľkých starostiach, stratách a žiaľoch prichádza niečo nové, nezažité a radostné....  Medzi svadobčanmi už neprivítam svojich starých rodičov. Je to bolestná strata. Doteraz som nemala ani silu to opísať, pretože sa tomu ťažko dalo veriť. Realita života mi však otvorila oči, život mojich rodičov pokračuje aj bez ich prítomnosti.

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Teším sa

Júlia Jaňáková

Teším sa

Každý rok presne o takomto čase mnou prejde vlna vianočná a ja už ťažko zastavím to valcovanie vianočnou náladou.

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Guma to nevyriešila.

Júlia Jaňáková

Guma to nevyriešila.

Som decembrová, teda mi zle vychádzajú roky. Neberiem to tragicky. Do školy som nastúpila o rok neskôr. Naši to odôvodnili tým, vraj budem mať o to dlhšie detstvo. Neviem to posúdiť či to tak ozaj bolo, ale osobne to nepovažujem za handicap.

  • 3. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mama

Júlia Jaňáková

Mama

Narodila sa v nedeľu 6. októbra.

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu