reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Jaňáková

Júlia Jaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..." Slobodomyseľný človek , s otvorenou dušou, stále pripravený načúvať" ... ale niekedy s potrebou byť vypočutý... Zoznam autorových rubrík:  FOTOLáskaRodinaSúkromnéVšeličoNezaradené

reklama

Súkromné

Už je to tu...

Júlia Jaňáková

Už je to tu...

Myslím, že som ani nepredpokladala, že to bude mať taký rýchly priebeh, aj keď som v to tajne dúfala. Nastal ten čas, ten správny čas, aby sme sa stali rodičmi.

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
som normálna ...

Júlia Jaňáková

som normálna ...

Som úplne normálna (?!), ničím výnimočná...niekedy sa správam ako dieťa, niekedy ako ozajstná dospeláčka...chcem byť milovaná, obdivovaná ...  niekedy sa cítim ako žena, hlavne keď sa s neodolateľnou túžbou na mňa pozerá môj priateľ a nežne ma chytí za ruku a ja viem čo bude nasledovať... skrátka, chcem vyvolávať v ľuďoch  emócie

  • 27. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu